marți, 1 mai 2012

Dictionar de sentimente.

Traiesc. Doar oare asta ma face om?
Respir. Dar oare asta ma face om?
Gandesc. Dar oare asta ma face om?
Vorbesc. Dar oare asta ma face om?
Rad. Dar oare asta ma face om?
Esti prins intre realitate si o lume in care nu iti poti da seama daca esti intr-adevar om. Un infinit dizgratios de sentimente si iluzii, sperante si dezamagiri. O atitutinde. Poate doar asta esti si tu. O atitudine transformata in cuvinte. Ma doare sufletul sa te transform intr-un simplu dictionar de sentimente ambulant. Dar m-ai dezamagit profund. Dar poate eu te-am dezamagit prin lipsa mea de visare. Am fost prea realista si cinica.Te-am ranit cu cuvinte ce sunt mai dureroase decat pietrele. Doare sa te vad zbatandu-te in agonia parasirii dar...
Ranesc. Asta ma face om.
Sufar. Asta ma face om.
Trec peste. Asta ma face om.
Rad. Asta ma face om.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu